Samstag, 30. Dezember 2017

Ein glückliches Neues Jahr

 
 
 
 
 
Der Weihnachtstrubel ist vergangen,
die Vorbereitungen für die Silvester-Party laufen vielerorts.
Doch wie jedes Jahr wird es ruhig sein bei uns.
Diesem Konsum-Wahnsinn gebe ich schon lange nicht mehr nach.
Ganz bewußt gehen wir ins neue Jahr und
hoffen, dass es uns nur Gutes und Schönes bringt.
 
Für all die Follower hier auf meinem Blog wünsche ich
einen guten Rutsch ins neue Jahr,
Glück, Gesundheit, Zufriedenheit und viel Zeit
für Eure Familien, Freunde
und natürlich auch für Eure Hobbys.
 
Alles Gute für 2018
 
  
 


3 Kommentare:

  1. Herzlichen Dank für die netten und aufmerksamen Neujahrswünsche :o))Auch dir, liebe Rose, wünsche ich alles Gute und viele, schöne kreative Ideen für das kommende Jahr!
    Ganz liebe Grüße von:
    Uli

    AntwortenLöschen
  2. Liebe Rosi,
    vielen Dank für deine guten Wünsche für das neue Jahr.
    Auch wir wünschen Dir nur das Beste und einen guten Rutsch ins Jahr 2018
    Nicole, Daniela & Christina

    AntwortenLöschen
  3. Larisa20/4/23

    Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    AntwortenLöschen